Всесвітня історія 9 клас

23.10  Велика Британія

06.10 Німеччина та Італія

20.11 Революції 1848-1849 рр.



25.09

Урок 4

Тема. Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта. Наполеонівські війни та їх наслідки.

Мета: засвоїти основні етапи та події Консульства та Імперії Наполеона Бонапарта; дослідити наполеонівські війни та їх вплив на Європу і світ; зрозуміти наслідки наполеонівських воєн для Європи та світу.

- перегляньте відеоуроки




-  запишіть таблицю

Наполеонівські війни

Етап

Дата

Назва битви

Учасники

 Результат

I

(1805-1807)

21 жовтня 1805 р.

Трафальгарська

Англійський та іспано-французький флоти

Блискуча перемога англійської флотилії

2 грудня 1805 р.

Аустерлійська (“битва трьох імператорів”)

Французька і австрійсько-російська армії

Блискуча перемога французької армії

II

(1808-18012)

16-17 серпня 1812 р.

Смоленська

Французька і російська армії

Французи здобули незначну перевагу, яка була знівельована партизанською боротьбою

II

(1808-18012)

7 вересня 1812 р.

Бородінська (“битва гігантів”)

Французька і російська армії

Російська армія не поступилася французькій, хоча остаточного переможця так визначено і не було

III

(1812-1815)

16-19 жовтня 1813 р.

Лейпцизька (“битва народів”)

Французька армія і війська шостої коаліціі (Пруссія, Росія, Австрія, Швейцарія)

Повна перемогу союзників

18 червня 1815 р.

Ватерлоо

Французька і англо-прусська армії

Остаточна поразка наполеонівської армії

переможця так визначено і не було

- опрацюйте параграфи 4-5;

- перевірка д/з на наступному онлайн-уроці (тест).



11.09

Урок 2

Тема. Початок Великої французької революції.

Мета: визначити причини революції; ознайомитися з основними подіями.

- перегляньте відеоурок




- опрацюйте презентацію та запишіть:

    - опорні дати;

    - причини революції

Презентація

- опрацюйте параграф 2;

- перевірка д/з на наступному онлайн-уроці (тест).





2023-2024 н.р.

03.05

Урок 32

Тема. Наука і техніка. Література і мистецтво.

Мета: визначити особливості розвитку науки і техніки, основні тенденції розвитку культури кінця ХVІІІ - початку ХХ ст.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 27-28;

- виконайте тестове завдання

  • Тест до  8 травня 21:00 .




26.04

Урок 31

Тема. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст.

Мета: охарактеризувати основні тенденції міжнародних відносин у другій половині 19 – початку 20 ст, пояснювати причини міжнародних криз і збройних конфліктів початку 20 ст., створення військово-політичних блоків, визначати наслідки боротьби європейських держав за переділ світу.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 26;

- опрацюйте презентацію 

- поєднайте дати та події 



29.03

Урок 28

Тема. Китай.

Мета: пояснити причини самоізоляції Китаю; висвітлювати наслідки європейського проникнення у Китай; розкривати причини піднесення національно-визвольного руху Китаю, з'ясовувати його особливості; аналізувати причини, перебіг та наслідки опіумних війн і тайпінського повстання.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 24;

- опрацюйте презентацію Презентація ;

- встановіть хронологічну послідовність подій Вправа .


01.03

Урок 24

Тема. Російська імперія.

Мета: охарактеризувати «великі реформи» в Російській імперії, визначити причини і наслідки реформ у Росії в 1860 – 1870-х роках, революції 1905 – 1907 рр., столипінських реформ.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 21;

- опрацюйте презентацію презентація .





16.02

Урок 22

Тема. Італія

Мета: охарактеризувати Італію після завершення процесу об'єднання країни: економічний розвиток, ліберальну еру Джованні Джолітті "проведення реформ, зовнішню політику та основні напрями колоніальної політики Італії.

- перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 19;

- опрацюйте презентацію https://view. .



02.02

Урок 20

Тема. Франція

Мета: визначити причини та наслідки франко-прусської війни, її вплив на суспільний розвиток Франції, процес становлення та розвитку ІІІ Республіки у Франції, ознайомитись з діяльністю Жоржа Клемансо.

- перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 16

- заповніть пропуски в таблиці


- виконайте онлайн-вправу  https://learningapps.org/4496935 ;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.





22.12

Урок 16

    Узагальнення. Тематичний контроль.

Мета: повторити й узагальнити матеріал із теми "Європа та Америка в добу революцій і національного обєднання".  

- перегляньте відеоурок та пригадайте вивчений матеріал

- перевірте свої знання за допомогою вправи https://wordwall.net ;
- виконайте тематичний контроль на платформі Мій клас.



17.11

Урок 11

Тема. Російська імперія.

Мета: розкрити особливості політичного та економічного розвитку Російської імперії; формувати вміння узагальнювати інформацію.
- перегляньте відеоурок
- складіть порівняльну таблицю "Австрійська та Російська імперіїї на початку ХІХ ст."
- виконайте вправу https://wordwall.net/uk/r ;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.



10.11

Урок 10

Тема. Австрійська імперія.

Мета: розкрити особливості політичного та економічного розвитку Австрійської імперії; продовжувати формувати вміння самостійно опрацьовувати навчальний матеріал.

- перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 10;

- випишіть основні дати, що стосуються подій в Австрійській імперії;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.




 20.10

Урок 8

Тема. Франція. Бельгійська революція.

Мета: розкрити особливості політичного та економічного розвитку Франції періоду реставрації Бурбонів; пояснити причини Липневої революції 1830 р.,  з’ясувати наслідки революції; формувати вміння простежувати причинно-наслідкові зв’язки.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 8;

- перевірте свої знання https://wordwall.net/uk/ . Правильний варіант запишіть в зошит;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.






15.09

Тема. Завершення Великої французької революції.

Мета: сформувати уявлення про Францію у період революційних подій
кінця XVIII ст.; встановити причини встановлення та падіння якобінської диктатури; розглянути реформи якобінців; установити зв'язок
між ідеями Просвітництва та революційною диктатурою; охарактеризувати со-
ціально-економічну політику якобінців, суспільно-політичне життя Франції піс-
ля термідоріанського перевороту.

- перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 3;

- запишіть у зошит

- виконайте вправу https://learningapps.org/4264899 ;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.



Коментарі