Підручник Всесвітня історія 8 клас
25.10 Контрреформація в Європі. Релігійні війни в Німеччині та Франції
27.09
Тема. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
Мета: ознайомитися з рисами повсякденного життя нового суспільства; дати уявлення про життя, побут, повсякденні заняття жителів міста та сільської місцевості; визначити, що впливало на зміни у повсякденному житті; розвивати навички роботи з текстом підручника та додатковими джерелами інформації.
- перегляньте відеоурок
- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст.
https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view
- на основі тексту інтернет-додатка накресліть схему "Ознаки європейського міста Ранньомодерної доби"
https://drive.google.com/file/d/1FBi5To7V4ZDn32KsHGvFpeNvlCnMKvwN/view
- опрацюйте §4.
- виконайте завдання в Мій клас.
20.09
Тема. ЗАВОЮВАННЯ НОВОГО СВІТУ
Мета: сформувати уявлення про Новий Світ та життя людини в Новому Світі; створити умови для розуміння причин виникнення і розвитку колоній; розглянути наслідки Великих географічних відкриттів.
- перегляньте відеоурок
- перейдіть за посиланням та перегляньте відео "Місто майя: 3Д-реконструкція"
"Теночтитлан - столиця ацтеків"
- опрацюйте параграф 3;
- перевірка д/з на наступному уроці.
06.09
Урок 1
Тема. Вступ. Ранній Новий час в історії людства.
Мета: повторити термін середні віки в історії України та в історії Європи, вивчити поняття періодизація, Новий час (модерна доба), ранній новий час (ранньомодерна доба), розвивати вміння аналізувати початок культурної та політичної переваги християнського Заходу та особливості ранньомодерної доби в історії України.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 1;
- опрацюйте презентацію
2023-2024 н.р.
30.04 - 8-Б 18.03 - 8-А 19.02 - 8-В
Урок 32
Тема. Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство.
Мета: сформувати уявлення учнів про Індію та Персію у Новий час; створити умови для розуміння особливостей розвитку індійського та перського суспільства; розглянути основні здобутки культури, релігії Індії та Персії у цей період.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 33;
- опрацюйте презентацію
- виконайте тестове завдання
16.04 - 8-Б 18.04 - 8-А 19.04 - 8-В
Урок 30
Тема. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США.
Мета: з'ясувати, як відбувалася колонізація Англією узбережжя Північної Америки; скласти уявлення про життя колоній, здобуття незалежності США; продовжувати формувати уміння аналізувати й узагальнювати історичний матеріал.
- перегляньте відеоуроки
- опрацюйте параграф 31;
- опрацюйте презентацію та запишіть причини та наслідки створення колоній, причини конфлікту між колоніями та метрополіями, дату затвердження Конституції США
- перегляньте відео Прийняття Декларації Незалежності США ;- розташуйте події на лінії часу
26.03 - 8-Б 28.03 - 8-А 29.02 - 8-В
Урок 28
Тема. Російська імперія.
Мета: сформувати уявлення про Росію у другій половині XVIII ст.; охарактеризувати та порівняти риси внутрішньої політики Єлизавети І та Катерини ІІ.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 29;
- опрацюйте презентацію Презентація ;
- виконайте вправу та запишіть у зошит порівняльну таблицю діяльності Єлизавети І та Катерини ІІ.
19.03 - 8-Б 22.02 - 8-В
Урок 27
Тема. Володіння Габсбургів. Королівство Пруссія.
Мета: охарактеризувати володіння австрійських Габсбургів, ознайомитися з реформами освіченого абсолютизму Марії Терезії та Йосифа ІІ, Королівство Пруссія.
- перегляньте відеоуроки
- опрацюйте параграф 28;
- опрацюйте презентацію Презентація ;
- виконайте вправу Вправа ;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
12.03 - 8-Б 14.03 - 8-А 15.02 - 8-В
Урок 26
Тема. Початок індустріальної революції. Просвітництво і промислова революція. Освічений абсолютизм
Мета: сформувати уявлення про просвітництво та освічений абсолютизм; сприяти формуванню вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки на прикладі впливу промислової революції на розвиток просвітництва.
- перегляньте відеоуроки
- опрацюйте параграфи 26, 27;
- опрацюйте презентацію Презентація
- виконайте вправи:
13.02 - 8-Б 15.02 - 8-А 16.02 - 8-В
Урок 22
Тема. Московська держава. Правління династії Романових.
Мета: сформувати уявлення про Росію початку ХVII-першої половини ХVIII століття; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в процесі аналізу особливостей внутрішньої і зовнішньої політики Івана Грозного, Петра І.
- перегляньте відеоурок
- дізнайтеся більше про внутрішню політику Івана Грозного https://drive.google.com/file/d/1d0yK0_ci9p70cOLyGUtfgV0zpOoSqCr8/view ;
- заповніть таблицю
|
Іван ІV |
Петро І |
Внутрішня політика |
|
|
Зовнішня політика |
|
|
- виконайте вправу https://learningapps.org/18675951 .
30.01 - 8-Б 01.02 - 8-А 02.02 - 8-В
Урок 20
Тема. Османська імперія
Мета: розглянути особливості економічного, політичного та культурного розвитку Османської імперії та причини її занепаду; вдосконалити вміння працювати з історичними текстами та схемами;встановлювати причино – наслідкові зв’язки, виділяти головні тенденції в розвитку країни.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 20;
- доповніть схему
- перевірте свої знання https://learningapps.org/watch?v=prxbm0v6j21;
- виконайте завдання за посиланням в електронному щоденнику.
16.01 - 8-Б 18.01 - 8-А 19.01 - 8-В
Урок 18
Практичне заняття. Західноєвропейські держави за Ранньомодерної доби
- опрацюйте параграф 18
- письмово виконайте завдання 2, 3, 4
- виконайте гімнастику для очей
26.12 - 8-Б
Урок 16
Повторення
Мета: пригадати вивчений матеріал; повтоити події всесвітньої історії, дати, історичну термінологію, виконати різнорівневі завдання.
- виконайте вправи
- повторіть параграфи 11-16;
- виконайте завдання на с.66, с.73 (усно).
19.12 - 8-Б 21.12 - 8-А 22.12 - 8-В
Урок 15
Тема. Річ Посполита: "шляхетська демократія"
Мета: ознайомитися з особливостями соціально-економічного й політичного розвитку Польщі в ХVІ – в першій половині ХVІІ ст. й зовнішньою політикою Речі Посполитої; розвивати вміння установлювати зв’язки між подіями української і світової історії.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 15;
- запишіть поняття "шляхетська демократія" та основні дати.
- виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/1374579;
- виконайте завдання за посиланням в електронному щоденнику.
12.12 - 8-Б 14.12 - 8-А 15.12 - 8-В
Урок 14
Тема. Англія в ХVІ ст. Англійська революція.
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про Англію в середині XVI ст.; створити умови для розуміння причин і наслідків Англійської революції; установити зв'язок між народженням капіталістичних відносин та Англійською революцією; вдосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 14;
- перевірте свої знання, виконавши онлайн-вправи вправа 1 , вправа 2 ;
- виконайте завдання за посиланням в електронному щоденнику.
24.10 - 8-Б 26.10 - 8-А 27.10 - 8-В
Урок 8
Тема. Гуманізм. Високе Відродження.
Мета уроку: ознайомитися з основними принципами епохи Відродження, дати уявлення про творчість італійських майстрів того часу, художників.
- пригадайте тему, яку ми вивчили на попередньому уроці https://wordwall.net/uk
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 8, с.45-52;
- запишіть у зошит поняття "Високе Відродження";
- заповніть таблицю
Діяч культури |
Твори |
- перевірте, як ви зрозуміли тему, виконавши вправи: вправа 1 , вправа 2 ;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
19.09 - 8-Б 21.09 - 8-А 22.09 - 8-В
Урок 3
Тема. Зародження капіталістичних відносин. Повсякденне життя Західної Європи.
Мета уроку: визначити, які винаходи і вдосконалення були здійснені у ранній Новий час та якими були їхні наслідки; визначити, які нові явища з'явилися в суспільному та економічному житті; удосконалювати набуті вміння і навички; виховувати повагу до історичного минулого.
Мапа "Великі географічні відкриття" https://geomap.com.ua/uk-wh8/450.html#&gid=maps&pid=2
- перегляньте карикатуру. Які події зобразив автор?
- перегляньте відеоурок. Подумайте, як вплинули події, зображені на малюнку, на розвиток економіки в Європі.
- запишіть у зошит поняття "індустріальне суспільство", "мануфактура", "капіталізм";
- скориставшись матеріалом параграфа й додатковими джерелами інформації, заповніть таблицю
- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст.
https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view ;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2022-2023 н.р.
01.05 - 8-Б
02.05 - 8-А
Тема. Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство
Мета уроку: ознайомитися з політичною історією середньовічної Індії та Персії, прослідкувати процес завоювання Індії моголами, утворення розквіту та занепаду Держави Великих Моголів, особливостями розвитку Перського царства.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 33;
- виконайте онлайн-вправи:
https://learningapps.org/display?v=p5zc7wmy223
https://learningapps.org/display?v=pdp7po5uj23 ;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
20.02
Тема. Кримське ханство
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 21;
- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
10.10 - 8-Б
11.10 - 8-А
Великі географічні відкриття мовою документів
04.10 - 8-Б
05.10 - 8-А
Тема. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
Мета: ознайомитися з рисами повсякденного життя нового суспільства; дати уявлення про життя, побут, повсякденні заняття жителів міста та сільської місцевості; визначити, що впливало на зміни у повсякденному житті; розвивати навички роботи з текстом підручника та додатковими джерелами інформації.
- перегляньте відеоурок
- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст.
https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view
- на основі тексту інтернет-додатка накресліть схему "Ознаки європейського міста Ранньомодерної доби"
https://drive.google.com/file/d/1FBi5To7V4ZDn32KsHGvFpeNvlCnMKvwN/view
- опрацюйте §4.
- виконайте завдання в Мій клас.
12.09 - 8-Б
13.09 - 8-А
Тема. ВІДКРИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ
Мета: з'ясувати причини Великих географічних відкриттів, надати їх загальну характеристику; прослідкувати, як Великі географічні відкриття впливали на світовий економічний розвиток; стимулювати пошукову діяльність.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте § 2 та виконайте завдання:
- заповніть таблицю
- розгадайте кросворд
- перейдіть за посиланням та виконайте тестове завдання тест 8-А тест 8-Б
Коментарі
Дописати коментар