Всесвітня історія 8 клас

Підручник Всесвітня історія 8 клас 


25.10  Контрреформація в Європі. Релігійні війни в Німеччині та Франції





27.09 

Тема. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Мета: ознайомитися з рисами повсякденного життя нового суспільства; дати уявлення про життя, побут, повсякденні заняття жителів міста та сільської місцевості; визначити, що впливало на зміни у повсякденному житті; розвивати навички роботи з текстом підручника та додатковими джерелами інформації.

- перегляньте відеоурок


- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст. 

https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view

- на основі тексту інтернет-додатка накресліть схему "Ознаки європейського міста Ранньомодерної доби" 

https://drive.google.com/file/d/1FBi5To7V4ZDn32KsHGvFpeNvlCnMKvwN/view

- опрацюйте §4.

- виконайте завдання в Мій клас.



20.09 

Тема. ЗАВОЮВАННЯ НОВОГО СВІТУ

Мета: сформувати уявлення про Новий Світ та життя людини в Новому Світі; створити умови для розуміння причин виникнення і розвитку колоній; розглянути наслідки Великих географічних відкриттів.

- перегляньте відеоурок



- перейдіть за посиланням та перегляньте відео "Місто майя: 3Д-реконструкція"

                                                                                        "Теночтитлан - столиця ацтеків"


- опрацюйте параграф 3;

- перевірка д/з на наступному уроці.




06.09

Урок 1

Тема. Вступ. Ранній Новий час в історії людства.

Мета:  повторити термін середні віки в історії України та в історії Європи, вивчити поняття періодизація, Новий час (модерна доба), ранній новий час (ранньомодерна доба), розвивати вміння аналізувати початок культурної та політичної переваги християнського Заходу та особливості ранньомодерної доби в історії України.

 перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 1;

- опрацюйте презентацію




2023-2024 н.р.


30.04 - 8-Б       18.03 - 8-А     19.02 - 8-В

Урок 32

Тема. Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство.

Мета:  сформувати уявлення учнів про Індію та Персію у Новий час; створити умови для розуміння особливостей розвитку індійського та перського суспільства; розглянути основні здобутки культури, релігії Індії та Персії у цей період.

 перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 33;

- опрацюйте презентацію

- виконайте тестове завдання



16.04 - 8-Б       18.04 - 8-А     19.04 - 8-В

Урок 30

Тема. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США.

Мета:  з'ясувати, як відбувалася колонізація Англією узбережжя Північної Америки; скласти уявлення про життя колоній, здобуття незалежності США; продовжувати формувати уміння аналізувати й узагальнювати історичний матеріал.

 перегляньте відеоуроки




- опрацюйте параграф 31;

- опрацюйте презентацію та запишіть причини та наслідки створення колоній, причини конфлікту між колоніями та метрополіями, дату затвердження Конституції США

- перегляньте відео Прийняття Декларації Незалежності США ;

- розташуйте події на лінії часу 



26.03 - 8-Б       28.03 - 8-А     29.02 - 8-В

Урок 28

Тема. Російська імперія.

Мета:   сформувати уявлення  про Росію у другій половині XVIII ст.; охарактеризувати та порівняти риси внутрішньої політики Єлизавети І та Катерини ІІ.

 перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 29;

- опрацюйте презентацію Презентація ;
- виконайте вправу 
та запишіть у зошит порівняльну таблицю діяльності Єлизавети І та Катерини ІІ. 



19.03 - 8-Б               22.02 - 8-В

Урок 27

Тема. Володіння Габсбургів. Королівство Пруссія.

Мета:  охарактеризувати володіння австрійських Габсбургів, ознайомитися з реформами освіченого абсолютизму Марії Терезії та Йосифа ІІ, Королівство Пруссія. 

 перегляньте відеоуроки





- опрацюйте параграф 28;

- опрацюйте презентацію Презентація ;
- виконайте вправу    
Вправа ;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.


12.03 - 8-Б       14.03 - 8-А     15.02 - 8-В

Урок 26

Тема. Початок індустріальної революції. Просвітництво і промислова революція. Освічений абсолютизм

Мета:  сформувати уявлення про просвітництво та освічений абсолютизм; сприяти формуванню вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки на прикладі впливу промислової революції на розвиток просвітництва.

 перегляньте відеоуроки


- опрацюйте параграфи 26, 27;

- опрацюйте презентацію Презентація
- виконайте вправи: 



13.02 - 8-Б       15.02 - 8-А     16.02 - 8-В

Урок 22

Тема. Московська держава. Правління династії Романових.

Мета: сформувати уявлення про Росію початку ХVII-першої половини ХVIII століття; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в процесі аналізу особливостей внутрішньої і зовнішньої політики Івана Грозного, Петра І.

 перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 22;

- дізнайтеся більше про внутрішню політику Івана Грозного https://drive.google.com/file/d/1d0yK0_ci9p70cOLyGUtfgV0zpOoSqCr8/view ;

- заповніть таблицю

 

Іван ІV

Петро І

Внутрішня політика

 

 

Зовнішня політика

 

 

- виконайте вправу https://learningapps.org/18675951 .



30.01 - 8-Б       01.02 - 8-А     02.02 - 8-В

Урок 20

Тема. Османська імперія

Мета: розглянути особливості економічного, політичного та культурного розвитку Османської імперії та причини її занепаду; вдосконалити вміння  працювати з історичними текстами та схемами;встановлювати причино – наслідкові зв’язки, виділяти головні тенденції в розвитку країни.

 перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 20;

- доповніть схему



- перевірте свої знання https://learningapps.org/watch?v=prxbm0v6j21;

- виконайте завдання за посиланням  в електронному щоденнику.





16.01 - 8-Б       18.01 - 8-А     19.01 - 8-В

Урок 18

Практичне заняття. Західноєвропейські держави за Ранньомодерної доби

- опрацюйте параграф 18

- письмово виконайте завдання 2, 3, 4

- виконайте гімнастику для очей 




26.12 - 8-Б       

Урок 16

                                                              Повторення

Мета: пригадати вивчений матеріал; повтоити події всесвітньої історії, дати, історичну термінологію, виконати  різнорівневі завдання.

- виконайте вправи 

- повторіть параграфи 11-16;

- виконайте завдання на с.66, с.73 (усно).





19.12 - 8-Б       21.12 - 8-А     22.12 - 8-В

Урок 15

Тема. Річ Посполита: "шляхетська демократія"

Мета: ознайомитися з особливостями соціально-економічного й політичного розвитку Польщі в ХVІ – в першій половині ХVІІ ст. й зовнішньою політикою Речі Посполитої; розвивати вміння установлювати зв’язки між подіями української і світової історії.

 перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 15;

- запишіть поняття "шляхетська демократія" та основні дати.

- виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/1374579;

- виконайте завдання за посиланням  в електронному щоденнику.



12.12 - 8-Б       14.12 - 8-А     15.12 - 8-В

Урок 14

Тема. Англія в ХVІ ст. Англійська революція.

Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про Англію в середині XVI ст.; створити умови для розуміння причин і наслідків Англійської революції; установити зв'язок між народженням капіталістичних відносин та Англійською революцією; вдосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки.

 перегляньте відеоурок

- опрацюйте параграф 14;

- перевірте свої знання, виконавши онлайн-вправи вправа 1 , вправа 2 ;

- виконайте завдання за посиланням  в електронному щоденнику.



24.10 - 8-Б       26.10 - 8-А     27.10 - 8-В

Урок 8

Тема. Гуманізм. Високе Відродження.

Мета уроку: ознайомитися  з основними принципами епохи Відродження, дати уявлення про творчість італійських майстрів того часу, художників.

- пригадайте тему, яку ми вивчили на попередньому уроці https://wordwall.net/uk

- перегляньте відеоурок 


- опрацюйте параграф 8, с.45-52;

- запишіть у зошит поняття "Високе Відродження";

- заповніть таблицю

Діяч культури

Твори

- перевірте, як ви зрозуміли тему, виконавши вправи: вправа 1  , вправа 2 ;

- виконайте  тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.




19.09 - 8-Б       21.09 - 8-А     22.09 - 8-В

Урок 3

Тема. Зародження капіталістичних відносин. Повсякденне життя Західної Європи.

Мета уроку: визначити, які винаходи і вдосконалення були здійснені у ранній Новий час та якими були їхні наслідки; визначити, які нові явища з'явилися в суспільному та економічному житті; удосконалювати набуті вміння і навички; виховувати повагу до історичного минулого.

Мапа "Великі географічні відкриття" https://geomap.com.ua/uk-wh8/450.html#&gid=maps&pid=2

- перегляньте карикатуру. Які події зобразив автор?


 перегляньте відеоурок. Подумайте, як вплинули події, зображені на малюнку, на розвиток економіки в Європі.

- опрацюйте параграф 4;

- запишіть у зошит поняття "індустріальне суспільство", "мануфактура", "капіталізм";

- скориставшись матеріалом параграфа й додатковими джерелами інформації, заповніть таблицю

- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст. 

https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view ;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


2022-2023 н.р.

01.05 - 8-Б

02.05 - 8-А

Тема. Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство

Мета уроку: ознайомитися з політичною історією середньовічної Індії та Персії, прослідкувати процес завоювання Індії моголами, утворення розквіту та занепаду Держави Великих Моголів, особливостями розвитку Перського царства.

 перегляньте відеоурок


- опрацюйте параграф 33;

- виконайте онлайн-вправи: 

https://learningapps.org/display?v=p5zc7wmy223 

https://learningapps.org/display?v=pdp7po5uj23 ;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.



20.02

Тема. Кримське ханство

 перегляньте відеоурок

- виконайте вправу та запишіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Кримського ханства https://learningapps.org/15374977 ;

- опрацюйте параграф 21;

- виконайте тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.









 

10.10 - 8-Б

11.10 - 8-А




Великі географічні відкриття мовою документів 
https://drive.google.com/file/d/1M9Wc8SOYtbiDTSDKDWIpyRDFsQBgY0Uk/view




04.10 - 8-Б

05.10 - 8-А

Тема. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Мета: ознайомитися з рисами повсякденного життя нового суспільства; дати уявлення про життя, побут, повсякденні заняття жителів міста та сільської місцевості; визначити, що впливало на зміни у повсякденному житті; розвивати навички роботи з текстом підручника та додатковими джерелами інформації.

- перегляньте відеоурок


- перегляньте відеореконструкцію Лондона ХVІІ ст. 

https://drive.google.com/file/d/1rlB52VGwr_eRSi1osaH4xDq1wkhKZTv6/view

- на основі тексту інтернет-додатка накресліть схему "Ознаки європейського міста Ранньомодерної доби" 

https://drive.google.com/file/d/1FBi5To7V4ZDn32KsHGvFpeNvlCnMKvwN/view

- опрацюйте §4.

- виконайте завдання в Мій клас.





12.09 - 8-Б

13.09 - 8-А

Тема. ВІДКРИТТЯ ЄВРОПЕЙЦІВ

Мета: з'ясувати причини Великих географічних відкриттів, надати їх загальну характеристику; прослідкувати, як Великі географічні відкриття впливали на світовий економічний розвитокстимулювати пошукову діяльність.

- перегляньте відеоурок


- опрацюйте § 2  та виконайте завдання:

   - заповніть таблицю

  - розгадайте  кросворд

  - перейдіть за посиланням та виконайте тестове завдання   тест 8-А   тест 8-Б 

    


Коментарі