28.09 - 6-А 01.11 - 6-Б 31.10 - 6-В
Урок 5
Тема. Як не втратити гідність. У чому полягають права дитини.
Мета уроку: виховувати у усвідомлення прав і обов'язків, пов'язаних з повагою до інших людей, та розвивати навички відповідального вибору та усвідомлення наслідків своїх дій, вчити відповідальності за вибір та наслідки дій, бути обережними та поважними в ставленні до інших людей.
- перегляньте відеоурок
- розшифруйте цитати про гідність - встановіть правильний порядок слів (результат надішліть в електронний щоденник)
- опрацюйте с.54-67 у підручнику.
30.09 - 6-А 03.10 - 6-Б 04.10 - 6-В
Урок 3
Тема. У чому сила любові.
Мета: ознайомитися з поняттями "любов", "закоханість", розширити уявлення про тему кохання; формувати навички відповідального, поважливого, щирого ставлення до любові і закоханості.
- спробуйте розрізнити складові любові і закоханості
- опрацюйте с.31-37 у підручнику;
- виконайте інтерактивну вправу https://wordwall.net/resource/
- виконайте гімнастику для очей
16.09 - 6-А 20.09 - 6-Б 19.09 - 6-В
Урок 2
Тема. Духовний світ людини.
Мета: визначити духовні потреби людини та місце свободи у духовному світі особистості; розвивати вміння зіставляти та аналізувати вивчене; виховувати повагу до найбільшої суспільної цінності - духовності.
- пригадайте попередньо вивчену тему та виконайте вправу https://learningapps.org/26489488
- опрацюйте параграф 3 на с.17-21 та параграф 4 на с.23-26 та запишіть поняття "духовні потреби", "соціальні потреби", "повага", "самовираження", "духовний світ", "свобода";
2023-2024 н.р.
18.03 - 6-А 21.03 - 6-Б 22.03 - 6-В
Урок 14
Тема. Праця в житті людини.
Мета уроку: сформувати уявлення, що праця є першоосновою життя; розширювати знання про професії дорослих; виховувати в учнів розуміння ролі праці в житті людини і суспільства, повагу до праці людей.
Як думаєте, що об"єднує цих людей?
Пра́ця — цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожної людини і суспільства в цілому.ї
- опрацюйте параграф 25.
- чи задумувались вже ви, яку професію обрали? Перегляньте відео про професії майбутнього. Яка сподобалась найбільше?
- виконайте вправу "Орієнтири у світі професій" Вправа
- що говорить народна мудрість про працю, дізнайтесь, виконавши вправу Вправа
- скріни вправ надішліть в електронний щоденник.
19.02 - 6-А 22.02 - 6-Б 23.02 - 6-В
Урок 12
Тема. Стереотипи та упередження.
Мета: засвоїти поняття стереотипи, упередження; навчитися визначати причини виникнення стереотипів, їхній вплив на життя у багатоманітному суспільстві; усвідомити необхідність поваги та толерантного ставлення до "інакшості" людей.
- перегляньте презентацію та виконайте завдання; скрін онлайн-вправи надішліть в електронний щоденник
- виконайте гімнастику для очей
- опрацюйте параграф 21.
22.01 - 6-А 25.01 - 6-Б 26.01 - 6-В
Урок 10
Тема. Людина - найвища цінність. Інклюзія як спосіб сприйняття людської різноманітності.
Мета: ознайомитися з поняттям «інклюзія», сприяти розвитку толерантного ставлення до інших.
- перегляньте відеоурок
- опрацюйте параграф 20;
- виконайте завдання зі с.138 - підготувати міні-доповідь про українського параолімпійця чи параолімпійку.
18.12 - 6-А 21.12 - 6-Б 22.12 - 6-В
Урок 8
Тема. Узагальнення знань з тем: "У світі моральних цінностей", "Етичні норми в правах дитини.
Мета: узагальнити вивчений матеріал; формувати в учнів навички самостійної роботи; виховувати моральні якості.
- перегляньте відео та пригадайте раніше вивчені теми
- опрацюйте параграф 15 (усно);
- перш ніж розпочати виконання контрольного тестування, приділіть увагу психологічній хвилинці
- виконайте контрольне тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.
04.12 - 6-А 07.12 - 6-Б 08.12 - 6-В
Урок 7
Тема. Прийняття рішень. Право на участь. Етичне лідерство.
Мета: дати уявлення про самостійність та лідерство; формувати ці навички у повсякденному житті.
- опрацюйте параграфи 12-14;
- пройдіть тест "Мотивація до навчання" на с.80-81 та запишіть свій результат у зошит;
- виконайте вправу "Самостійність" https://learningapps.org/ ;
- перегляньте відео
- виконайте вправу https://wordwall.net/uk/ ;
- прикріпіть виконані завдання в електронний щоденник.
16.10 - 6-А 19.10 - 6-Б 20.10 - 6-В
Урок 4
Тема. Гармонія життя. Справедливість.
Мета: сформувати уявлення про щастя і справедливість; навчити оцінювати події в навколишньому світі та власному житті з позицій справедливості; зробити для себе висновки про те, що необхідно розвивати, а від чого позбавитися, щоб досягти гармонії із собою та бути щасливим; розвивати почуття справедливості.
- послухайте притчу про щастя "Людина з глини"
- прочитайте історії, як люди долали життєві труднощі https://dyvys.info/ . Чого можна навчитися в цих людей?;
- вставте пропущені слова в казці про щастя https://wordwall.net/uk ;
- опрцюйте параграф 7;
- перегляньте мультфільм про справедливість. Подумайте, як би ви розсудили головних героїв?
- виконайте вправу https://wordwall.net/uk/resource/ .
Коментарі
Дописати коментар