Етика 6 клас

28.09 - 6-А                01.11 - 6-Б                 31.10 - 6-В

Урок 5

Тема. Як не втратити гідність. У чому полягають права дитини.

Мета уроку: виховувати у усвідомлення прав і обов'язків, пов'язаних з повагою до інших людей, та розвивати навички відповідального вибору та усвідомлення наслідків своїх дій, вчити відповідальності за вибір та наслідки дій, бути обережними та поважними в ставленні до інших людей.

- перегляньте відеоурок

- розшифруйте цитати про гідність - встановіть правильний порядок слів (результат надішліть  в електронний щоденник)

- опрацюйте с.54-67 у підручнику.








30.09 - 6-А                03.10 - 6-Б                 04.10 - 6-В

Урок 3

Тема. У чому сила любові.

Мета: ознайомитися з поняттями "любов", "закоханість", розширити уявлення про тему кохання; формувати навички відповідального, поважливого, щирого ставлення до любові і закоханості.





- спробуйте розрізнити складові любові і закоханості 

- опрацюйте с.31-37 у підручнику; 

- виконайте інтерактивну вправу https://wordwall.net/resource/

- виконайте гімнастику для очей







16.09 - 6-А                20.09 - 6-Б                 19.09 - 6-В

Урок 2

Тема. Духовний світ людини.

Мета: визначити духовні потреби людини та місце свободи у духовному світі особистості; розвивати вміння зіставляти та аналізувати вивчене; виховувати повагу до найбільшої суспільної цінності - духовності. 

- пригадайте попередньо вивчену тему та виконайте вправу https://learningapps.org/26489488

- опрацюйте параграф 3 на с.17-21 та параграф 4 на с.23-26 та запишіть поняття "духовні потреби", "соціальні потреби", "повага", "самовираження", "духовний світ", "свобода";

- прочитайте Притчу про сіяча на с.21;
- виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=ptcqwdcbj22 ;
- розгляньте піктограми:
- Які цінності можна додати до переліку? Намалюйте їх (2-3 цінності) та прикріпіть в електронний щоденник. 
   На наступному уроці розгадаємо ваші піктограми)







2023-2024 н.р.

18.03 - 6-А                21.03 - 6-Б                 22.03 - 6-В

Урок 14

Тема. Праця в житті людини.

Мета уроку: сформувати  уявлення, що праця є першоосновою життя; розширювати знання  про професії дорослих;  виховувати в учнів розуміння ролі праці в житті людини і суспільства, повагу до праці людей.

Як думаєте, що об"єднує цих людей?


Пра́ця  — цілеспрямована діяльність людей зі створення матеріальних і духовних благ, необхідних для задоволення потреб кожної людини і суспільства в цілому.ї


- опрацюйте параграф 25.

- чи задумувались вже ви, яку професію обрали? Перегляньте відео про професії майбутнього. Яка сподобалась найбільше?


- виконайте вправу "Орієнтири у світі професій" Вправа

-  що говорить народна мудрість про працю, дізнайтесь, виконавши вправу Вправа

- скріни вправ надішліть в електронний щоденник.



19.02 - 6-А                22.02 - 6-Б                 23.02 - 6-В

Урок 12

Тема. Стереотипи та упередження.

Мета: засвоїти поняття стереотипи, упередження; навчитися визначати причини виникнення стереотипів, їхній вплив на життя у багатоманітному суспільстві; усвідомити  необхідність поваги та толерантного ставлення до "інакшості" людей.

- перегляньте презентацію та виконайте завдання; скрін онлайн-вправи надішліть в електронний щоденник

    презентація

- виконайте гімнастику для очей


- опрацюйте параграф 21.





22.01 - 6-А                25.01 - 6-Б                 26.01 - 6-В

Урок 10

Тема. Людина - найвища цінність. Інклюзія як спосіб сприйняття людської різноманітності.

Мета: ознайомитися з поняттям «інклюзія», сприяти розвитку толерантного ставлення до інших.

- перегляньте відеоурок


- перегляньте історію людини з обмеженнями, Ніка Вуйчича, який став відомим на увесь світ


- виконайти вправу https://learningapps.org/30262014


- опрацюйте параграф 20;

- виконайте завдання зі с.138 - підготувати міні-доповідь про українського параолімпійця чи параолімпійку.




18.12 - 6-А                21.12 - 6-Б                 22.12 - 6-В

Урок 8

Тема. Узагальнення знань з тем: "У світі моральних цінностей", "Етичні норми в правах дитини.

Мета: узагальнити вивчений матеріал; формувати в учнів навички самостійної роботи; виховувати моральні якості.

- перегляньте відео та пригадайте раніше вивчені теми

- опрацюйте параграф 15 (усно);

- перш ніж розпочати виконання контрольного тестування, приділіть увагу психологічній хвилинці


- виконайте контрольне тестове завдання за посиланням в електронному щоденнику.



04.12 - 6-А                07.12 - 6-Б                 08.12 - 6-В

Урок 7

Тема. Прийняття рішень. Право на участь. Етичне лідерство.

Мета: дати уявлення про самостійність та лідерствоформувати ці навички у повсякденному житті.

- опрацюйте параграфи 12-14;

- пройдіть тест "Мотивація до навчання" на с.80-81 та запишіть свій результат у зошит;

- виконайте вправу "Самостійність" https://learningapps.org/ ;

- перегляньте відео

- виконайте вправу https://wordwall.net/uk/ ;

- прикріпіть виконані завдання в електронний щоденник.




16.10 - 6-А                19.10 - 6-Б                 20.10 - 6-В

Урок 4

Тема. Гармонія життя. Справедливість.

Мета: сформувати уявлення про щастя і справедливість; навчити оцінювати події в навколишньому світі та власному житті з позицій справедливості; зробити для себе висновки про те, що необхідно розвивати, а від чого позбавитися, щоб досягти гармонії із собою та бути щасливим; розвивати почуття справедливості.

- послухайте притчу про щастя "Людина з глини"


- прочитайте історії, як люди долали життєві труднощі https://dyvys.info/  . Чого можна навчитися в цих людей?;

- вставте пропущені слова в казці про щастя https://wordwall.net/uk ;

- опрцюйте параграф 7;

- перегляньте мультфільм про справедливість. Подумайте, як би ви розсудили головних героїв?

- опрацюйте параграф 8;

- виконайте вправу https://wordwall.net/uk/resource/ .





Коментарі