27.09
Урок 2
Тема. ЧИМ ВАЖЛИВА УНІКАЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ
Мета: довести ідею неповторності кожної особистості; виховувати любов до себе та оточуючих; формувати терпиме ставлення до інших людей.
- ознайомтеся з матеріалами уроку:
- прослухайте вірш Ліни Костенко "Крила" у виконанні Богдана Ступки. Як у поезії пояснено людську індивідуальність?
- виконайте завдання:
- опрацюйте параграф 2;
- виконайте інтерактивне завдання, скрін надішліть в електронний щоденник.
2023-2024 н.р.
25.04 Урок 16
Тема. Як почути й бути почутим. Як спілкуватися без слів.
Мета уроку: розуміти індивідуальність людини; вказати на значення уміння слухати і спілкуватися; розвивати повагу до себе та інших людей, культуру поведінки.
- перегляньте відео "Як зрозуміти іншого"
- виконайте вправу "Чи потрібне спілкування?" https://learningapps.org/22330532
- перегляньте відеоурок
- виконайте вправи:
"Вербальне та невербальне спілкування" https://learningapps.org/29495459
"Відшукай емоцію" https://learningapps.org/28439477
- опрацюйте параграфи 27-28;
- виконайте тестове завдання в Мій клас.
22.02 Урок 12
Тема. Яку користь приносить толерантність.
Мета: розкрити поняття «толерантність», вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; виховувати чуйність, взаємоповагу; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування, звичок.
- перегляньте презентацію https://view.officeapps.live ;
- перегляньте мультфільм про дружбу та толерантність
- опрацюйте параграф 22.
31.01 Урок 10
Тема. Чому важливо дружити і товаришувати. Як людина має поводитись в колективі
Мета: розкрити зміст поняття «дружба», «товаришування»; пояснити, що потрібно для того, щоб бути хорошим другом чи подругою; навчитися дотримуватися правил спілкування в усному мовленні; розвивати культуру спілкування, виховувати ввічливість, повагу до співрозмовника.
- перегляньте відеоурок
- виконайте вправу https://learningapps.org/21008787
- перегляньте відео про правила спілкування
- перевір, чи вмієш ти дружити, за допомогою тесту
21.12 Урок 7
Тема. Узагальнення знань з теми: "Людські чесноти".
Мета: узагальнити вивчений матеріал; формувати в учнів навички самостійної роботи; виховувати моральні якості.
- перегляньте відео та пригадайте раніше вивчені теми
- опрацюйте параграф 15 (усно);
- перш ніж розпочати виконання контрольного тестування, приділіть увагу психологічній хвилинці
- виконайте контрольне тестове завдання на платформі Мій клас.
07.12 Урок 6
Тема. Як доброзичливість змінює світ. Що таке старанність, щедрість. Як ввічливість поліпшує спілкування.
Мета: розкрити зміст поняття «доброзичливість», «старанність», "щедрість"; обґрунтувати як опанувати доброзичливість; розвивати інтерес до етичного самовиховання.
- перегляньте відеоурок
- прочитайте корисні поради
- прослухайте притчу, подумайте, про яку якість людини говориться в ній?
- виконайте вправу https://wordwall.net/. Свій результат прикріпіть в електронний щоденник.
2022-2023 н.р.
02.05
Тема. Яке повідомлення несе зовнішній вигляд людини. Як спілкуватися дистанційно. Що варто знати про культуру спілкування.
Мета уроку: ознайомитися з поняттями "мода" і "стиль", їх значення в житті людини; розширити знання про спілкування та правила безпеки в інтернеті.
- перегляньте відео
- ознайомтеся з правилами учнівського дрес-коду https://cloud.orioncentr.com.ua/index.php/s/oA7EQ95J7YTfZqL
- як спілкуватися дистанційно? перегляньте презентацію
- опрацюйте параграфи 29-30;
- виконайте завдання в Мій клас.
14.02
Тема. Чого вчить шкільна етика. Як поводитись в громадських місцях
- виконай вправу та перевір, чи знаєш ти, що таке громадські місця https://learningapps.org/display?v=pibj7cu9k23
- перегляньте відео про правила поведінки в громадських місцях
Коментарі
Дописати коментар